FANDOM

Darwin Raglan Caspian Ahab Poseidon Nicodemius Watterson lll
DarwinSeason2
Character Information
Kön: Man
Typ: Goldfisk
Alder: 10
Vänner: Gumball Watterson, Penny, Tobias, Rocky, Rachel, Carrie, och andra.
Fiender: Tina Rex,

Jamie, Tobias och fru Robinson.

Anhöriga: The DVD
Färgschema
skalor skor andra
none
Darwin Raglan Caspian Ahab Poseidon Nicodemius Watterson lll är en huvudperson i Gumballs Fantastiska Värld. Han brukade vara sällskapsdjur fisk Gumball, tills en dag började växa ben, och han började äta andra livsmedel, inte fisk flingor. Blev Gumball bästa vän.

UtseendeRedigera

Darwin är en guldfisk med armar och ben. Hans guldfisk-formade huvudet tar upp hela hans kropp med sina fenor och ben hängande ner från den. Han har behållit sin guldfisk svans och fenor, den senare som han nu använder som armar och händer. Hans ben är mycket längre än hans kropp, som slutar med enkla fötter matchar färg och konsistens av resten av hans kropp. Vanligen, men täcker han dem med gröna och vita sneakers. En vanlig missuppfattning i säsong ett var att han också hade en svart skjorta, men det var egentligen bara en skuggan av hans stora huvud.

Darwin har uppenbarligen tjocka beläggningar av späck, vilket gör honom motståndskraftig mot smärta, som han visas oskadd i "The Responsible" efter en smärtsam ansikte-först smäll på ett konkret trottoaren från vägen upp i luften. Den späck s djup är om längden på Gumball arm, som visas i "The DVD", där Gumball fick sjunka hela sin arm i Darwins huvud bara för att nå sitt kindben. Darwin visas naken i "The Meddler" utan sina skor, men hans fötter är censurerade av någon konstig anledning. Det är möjligt att detta var ett skämt. Hans fötter var också visas i "The Goons", "The Skull" och "The Club", men ocensurerad.

I säsong två Darwin får en redesign. Hans svarta skugga blir mycket lättare, nästan till den punkt där det inte märks. Även hans ben blir lite fetare, och han förlorar ett ögonfrans på varje öga (två på varje öga istället för tre).

GalleriRedigera

Creepyvan1
Den Galleriet för Darwin Watterson finns här.

Huvudpersonen
GumballSeason2 DarwinSeason2
AnaisSeason2
Nicole Richard
Gumball Darwin Anais Nicole Richard

ruriat:English,Tiếng Việt

Slumpartad wiki